KALEMLİ TABLETTE NOT ALMAK

Moderatör: Bulut Genç

Kullanıcı avatarı
Miyozin 5
Global Moderatör
Global Moderatör
Mesajlar: 168
Kayıt: Prş Nis 13, 2017 11:08 pm
Reputation: 173

KALEMLİ TABLETTE NOT ALMAK

Mesaj gönderen Miyozin 5 » Pzt Tem 30, 2018 4:44 pm

Son_Tus_Bükücü yazdı:
Pzt Tem 30, 2018 10:39 am
@Miyozin 5 hocam youtube da çok güzel videoları var tıp öğrencilerinin bu konuda ama hepsi yabancı.Bu konudaki eksiği kapatmanız çok güzel olur :) bahsettiğim videolardan çok beğendiğim birini de paylaşayım
hocam videoyu izledim de kardeşimiz sağolsun heyecandan kıpır kıpır oynuyor her yeri lakin biz o hareketleri 3 yıl önce yapıyorduk :D

çok daha geniş özellikler ile hem de 4.000-5.000 tl lik apple'a karşı 1000 tl lik samsung'un zaferini inşallah yakında izleyeceksiniz ;)



Kullanıcı avatarı
Son_Tus_Bükücü
VIP Plus
VIP Plus
Mesajlar: 327
Kayıt: Prş Ara 21, 2017 4:15 pm
Reputation: 227

Mesaj gönderen Son_Tus_Bükücü » Pzt Tem 30, 2018 5:42 pm

@Miyozin 5 hocam şimdi epey merak ettim, beklemedeyim :D
Resim

Kullanıcı avatarı
Son_Tus_Bükücü
VIP Plus
VIP Plus
Mesajlar: 327
Kayıt: Prş Ara 21, 2017 4:15 pm
Reputation: 227

Mesaj gönderen Son_Tus_Bükücü » Pzt Tem 30, 2018 6:58 pm

Konuyla alakalı bir tane de yerli video buldum
Resim

Kullanıcı avatarı
Miyozin 5
Global Moderatör
Global Moderatör
Mesajlar: 168
Kayıt: Prş Nis 13, 2017 11:08 pm
Reputation: 173

Mesaj gönderen Miyozin 5 » Pzt Tem 30, 2018 7:12 pm

Son_Tus_Bükücü yazdı:
Pzt Tem 30, 2018 6:58 pm
Konuyla alakalı bir tane de yerli video buldum
bu daha iyiymiş
ötekisi tablet mi tanıtıyo kendini mi belli değil

Kullanıcı avatarı
Son_Tus_Bükücü
VIP Plus
VIP Plus
Mesajlar: 327
Kayıt: Prş Ara 21, 2017 4:15 pm
Reputation: 227

Mesaj gönderen Son_Tus_Bükücü » Pzt Tem 30, 2018 7:19 pm

@Miyozin 5 hocam iyi çocuk ya öyle demeyin :D
Resim

Kullanıcı avatarı
dr_break
Global Moderatör
Global Moderatör
Mesajlar: 171
Kayıt: Pzr Nis 23, 2017 11:44 pm
Reputation: 193

Mesaj gönderen dr_break » Pzt Tem 30, 2018 7:21 pm

Samsung tabletlerde sadece s peni devreye koysanda geri tuşu ile aşağıdaki tab tuşlarına elim değince sürekli uyarı çıkıp sil iptal olayı çıkıyor bunu önleyen bir program var mı?

var abi o da var hepsi yakında :D

Cappulce
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 2
Kayıt: Çrş Ağu 01, 2018 12:14 pm
Reputation: 0

Mesaj gönderen Cappulce » Çrş Ağu 01, 2018 12:59 pm

Arkadaşlar bende Microsoft Surface Pro var. Fasiküllerimi sayfa sayfa fotoğraf çekip PDF haline getirdim. Xodo isimli PDF Editör programı ile üzerine not alıp highlighter ile çizebiliyorum. (En güzel yanı fosforlu kalemin bitmiyor oluşu ':) ) Ayrıca Microsoft One Note uygulaması ile de kısa notlar alıyorum defter gibi. Örnekler aşağıdadır.


Örnek 1: https://i.hizliresim.com/Z3XNnk.jpg

Örnek 2: https://i.hizliresim.com/Q2LXyG.jpg

Kullanıcı avatarı
Mentor
Global Moderatör
Global Moderatör
Mesajlar: 561
Kayıt: Cmt Mar 10, 2018 3:16 pm
Reputation: 424

Mesaj gönderen Mentor » Çrş Ağu 01, 2018 2:00 pm

Cappulce yazdı:
Çrş Ağu 01, 2018 12:59 pm
Arkadaşlar bende Microsoft Surface Pro var. Fasiküllerimi sayfa sayfa fotoğraf çekip PDF haline getirdim. Xodo isimli PDF Editör programı ile üzerine not alıp highlighter ile çizebiliyorum. (En güzel yanı fosforlu kalemin bitmiyor oluşu ':) ) Ayrıca Microsoft One Note uygulaması ile de kısa notlar alıyorum defter gibi. Örnekler aşağıdadır.


Örnek 1: https://i.hizliresim.com/Z3XNnk.jpg

Örnek 2: https://i.hizliresim.com/Q2LXyG.jpg
Ekran parlaklığı gözlerinizi ağrıtıyor mu, maximum kaç saat çalışmanıza izin veriyor bataryası?

Kullanıcı avatarı
SamTzu61
VIP
VIP
Mesajlar: 136
Kayıt: Prş May 04, 2017 2:43 pm
Reputation: 59

Mesaj gönderen SamTzu61 » Çrş Ağu 01, 2018 2:28 pm

Microsoft kendi getirmiyor modellerini türkiyeye bildiğim kadarıyla ondan garanti konusunda sıkıntı olur mu diye düşünüyor insan.Yoksa 1 aya microsoft uygun fiyatlı bir model çıkaracak ama türkiyeye vermeyecek maalesef:D Ben en çok samsung galaxy book merak ediyorum fiyat olarak da gayet uygun,yazı deneyimini de test ettim gayet kullanışlı ama ekran göz yoruyormu,uzun kullanımda sıkıntı çıkarıyor mu heyecanla samsung kullanan miyozin hocamızı bekliyoruz :)

İpad incelemesi yapan Türk elemanın incelemesinde kullanımı beğendim açıkçası gereken her şey var gibi:)

Cappulce
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 2
Kayıt: Çrş Ağu 01, 2018 12:14 pm
Reputation: 0

Mesaj gönderen Cappulce » Çrş Ağu 01, 2018 2:40 pm

Mentor yazdı:
Çrş Ağu 01, 2018 2:00 pm
Cappulce yazdı:
Çrş Ağu 01, 2018 12:59 pm
Arkadaşlar bende Microsoft Surface Pro var. Fasiküllerimi sayfa sayfa fotoğraf çekip PDF haline getirdim. Xodo isimli PDF Editör programı ile üzerine not alıp highlighter ile çizebiliyorum. (En güzel yanı fosforlu kalemin bitmiyor oluşu ':) ) Ayrıca Microsoft One Note uygulaması ile de kısa notlar alıyorum defter gibi. Örnekler aşağıdadır.


Örnek 1: https://i.hizliresim.com/Z3XNnk.jpg

Örnek 2: https://i.hizliresim.com/Q2LXyG.jpg
Ekran parlaklığı gözlerinizi ağrıtıyor mu, maximum kaç saat çalışmanıza izin veriyor bataryası?
Hocam, hiç göz ağrısı çekmedim. Tam şarj ile yaklaşık 9 saat ekran süresi alıyorum.

SamTzu61 arkadaşımız haklı. Ben bu aleti ABD'den aldım. Garantisi sadece alınan ülkede geçerli. Keşke Türkiye'ye de getirseler

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Bilgisayar,İnternet/Teknoloji ve Teknik Destek” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir