TUS-COIN DEVREDE!

Önemli Bildiri ve Duyurular
trolli
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 22
Kayıt: Cum Eyl 29, 2017 12:33 am
Reputation: -27

TUS-COIN DEVREDE!

Mesaj gönderen trolli » Pzt Tem 02, 2018 5:05 pm

spaydi yazdı:
Pzt Tem 02, 2018 5:00 pm
mesela 1 şey taratıp link ekliycem 10 coinlik. elime 50 coin geçecek ve ben 50 coinle 5 kitap indirebileceğim. yani 10 fayda verip 5 fayda almak mantıksız. bu coin olayı yorumlardan da anlaşılacağı üzere kimsenin mantıklı bulmadığı bişey. hem burası forum yani hepimizin sitesi böyle bir uygulamaya geçilecekse anket açılmalı. eleştirdiğimiz dersaneler gibi tepeden gelme ''bu böyle olacak bundan sonra biz ne dersek o'' demek yanlış. unutmayınki site paylaşımlarını ayakta tutan 1-2 yönetici değil sistemi kullanan bizleriz
çok haklı arkadaş sistem kimseye sorulmadan tepeden gelme şekilde uygulanmaya konulmuş. siteyi yöneticiler kadar paylaşım yapan bizler ayakta tutuyoruz. yanlıştan dönülmeli



Kullanıcı avatarı
AlpErTunga
VIP
VIP
Mesajlar: 203
Kayıt: Cum Nis 21, 2017 6:17 pm
Reputation: 82

Mesaj gönderen AlpErTunga » Pzt Tem 02, 2018 5:10 pm

mercq yazdı:
Pzt Tem 02, 2018 4:35 pm
AlpErTunga yazdı:
Pzt Tem 02, 2018 4:06 pm
mercq yazdı:
Pzt Tem 02, 2018 3:25 pm


O gönüllüler ticarethaneler için kaç potansiyel müşteriye maloluyor hocam, bunu bi düşünmek lazım. :)
Hocam haklisiniz ama bu site 2007den beri var. Hekim baba da en eski yoneticilerimizden. Siteyi yok etmek isteseler direk mahkemeye verebilirler. Veya ne bileyim en eski yoneticiye de olurdu. Yapilani desteklemiyorum tabikide ama ben bircok konusmada kalp kirici hitaplarini gordum kendisinin. Tek sebep odur budur demiyorum ama siteyi kiskanmis olsalar once de olurdu. Bigbangin hangi olaydan sonra hacklendigini tam hatirlayamadim. Siz hatirliyorsaniz daha kapsamli dusunebilirim. Hocam 21 bin uyeye sahip buyuk bir site. Herkesi memnun edemeyiz tabi ama cogunlugun yeni sistemi istemedigini de goz ardi edemeyiz. Kisisel fikrim bu yonde dogru veya yanlis olabilir tabi :) zamanlamasi coine gelince ve kullanicilarla biraz hararetli tartisma icine girince oyle dusundum :)
Hocam bigbang'in olayında belli bir sebep yoktu görünürde fakat kendisinin öncülüğünde sitenin baya bi ivme kazandığı bir dönemde olmuştu bu saldırı yine. Coin'den ziyade coin sisteminin getirdiği hareketlilik işte bence de bu işin nedeni.

Hukuk konusunda emin olmamakla birlikte, bildiğim kadarıyla dosyalar burada tutulmadığı ve de paylaşılanlar üyelerin sorumluluğunda olduğu için foruma bir yaptırım uygulanamıyor. Olası bir durumda site diyor ki dosya benim sunucumda değil, vatandaşın biri gelmiş linki paylaşmış aha da kaldırdım ve konu sitem açısından kapandı. Şu meşhur avukat olayı gibi düşünün, adliyeye her gittiğinde Ekşi'de adına açılan başlıkları kapattırıyor ama sözlük üzerinde başka herhangi bir yaptırımda bulunamıyorlar.

Bir de imkan olsa, bir açık yakalasalar emin olun bu siteyi de patlatırlar. Geçmişte stetuskop.com gibi bir örneği var.
Teşekkürler hocam aydınlatıcı oldu :)

drzeyneps
VIP
VIP
Mesajlar: 13
Kayıt: Cum May 11, 2018 5:31 am
Reputation: 1

Mesaj gönderen drzeyneps » Pzt Tem 02, 2018 6:38 pm

dr_karahan yazdı:
Pzt Tem 02, 2018 4:15 pm
drzeyneps yazdı:
Pzr Tem 01, 2018 5:08 pm
Hocam benim de aklima takilan su konu var;vipde olan dosyalari coin kazanmak icin genel forumda paylasilmasinin onune nasil gecilebilir acaba?boyle olursa hem paylasanin emegine haksizlik olmus hem de vipin bi anlami kalmamis olmaz mi?hem de telif hakki sorunu dogmaz mi?
vipten genele kaynak aktaran arkadaşların maalesef coinlerini ellerinden almak zorunda kalacagız bu emek hırsızlığı olur
Evet hocam bence de oyle olmalıydı,cok iyi düşünülmüş.Bu ucuza alternatif link uretenin ya da aynı miktarda coine sunulsa bile kaynağı esas paylaşanın emeği oldugu için onun coin kazanması gerektiğini düşünüyorum,alternatif link üretenin belirlenen bir miktar yani sabit bir miktar coin kazanması sanki daha mantıklı olmaz mı?(yeni başlık acan 2 puandı mesela buna benzer bir sabit miktar belirlenemez mi?)Ama tabi o zaman alternatif linke tıklayınca nasıl esas paylasana coin gidicek onu bilemiyorum.Çünkü ben alternatif link üretirsem esas paylasanın emeğine saygısızlık yapmış gibi hissediyorum.Onun haricinde bence bu sistem kesinlikle siteyi canlandıracaktır, emekleriniz için teşekkurler. :)

Kullanıcı avatarı
mercq
VIP Plus
VIP Plus
Mesajlar: 137
Kayıt: Pzt Eyl 04, 2017 12:38 am
Reputation: 172
TAG: ice.

Mesaj gönderen mercq » Pzt Tem 02, 2018 6:48 pm

spaydi yazdı:
Pzt Tem 02, 2018 5:00 pm
mesela 1 şey taratıp link ekliycem 10 coinlik. elime 50 coin geçecek ve ben 50 coinle 5 kitap indirebileceğim. yani 10 fayda verip 5 fayda almak mantıksız.
Hocam yazdığınla kendi kendini çürütmüşsün resmen...
the day you stop running is the day that you arrive...

Kullanıcı avatarı
Mentor
Global Moderatör
Global Moderatör
Mesajlar: 523
Kayıt: Cmt Mar 10, 2018 3:16 pm
Reputation: 370

Mesaj gönderen Mentor » Pzt Tem 02, 2018 7:10 pm

mercq yazdı:
Pzt Tem 02, 2018 6:48 pm
spaydi yazdı:
Pzt Tem 02, 2018 5:00 pm
mesela 1 şey taratıp link ekliycem 10 coinlik. elime 50 coin geçecek ve ben 50 coinle 5 kitap indirebileceğim. yani 10 fayda verip 5 fayda almak mantıksız.
Hocam yazdığınla kendi kendini çürütmüşsün resmen...
😂😂 abi bu nedir yaa

Kullanıcı avatarı
drcanary
VIP
VIP
Mesajlar: 62
Kayıt: Cum Eyl 22, 2017 1:03 pm
Reputation: 78

Mesaj gönderen drcanary » Pzt Tem 02, 2018 7:15 pm

TUScoin olayı hayırlı, uğurlu olsun şimdilik deneme sürümündeyiz anladığım kadarıyla. Bazı arkadaşlar hemen çıkışmışlar; ancak son dönemde paylaşımlar ciddi anlamda düşmüştü, ben de bireysel olarak asistanlığımın ilk ayında adaptasyon sürecinde pek paylaşım yapamadım. İnşallah yakın gelecekte TUScoinlerimizle mutlu, mesut paylaşımlara devam edeceğiz :')

Trakyalı.Doktor
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 2
Kayıt: Pzr Mar 04, 2018 3:43 pm
Reputation: 0

Mesaj gönderen Trakyalı.Doktor » Çrş Tem 04, 2018 2:30 pm

Açıkçası pek birşey anlamadım bu işten ama karışık olmuş. Yine de emeği geçenlerin emeğine sağlık

asdasdasd123
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 4
Kayıt: Prş Şub 22, 2018 10:34 am
Reputation: 1

Mesaj gönderen asdasdasd123 » Çrş Tem 04, 2018 4:43 pm

Bir kaç sayfa okudum anlamadım. 18 sayfayı okumaya üşendim yapamadım. Vip teki başlıkları da görecek miyiz? misafirler göremeyecek denmiş o nasıl olacak?

jrneymar
VIP
VIP
Mesajlar: 25
Kayıt: Prş Nis 20, 2017 7:52 pm
Reputation: 7

Mesaj gönderen jrneymar » Çrş Tem 04, 2018 6:52 pm

oluşturduğumuz alternatif linkten de coin kazaniliyor muyuz? Evetse yöntemi nasıl acaba?:)

Kullanıcı avatarı
Bulut Genç
Onur Üyesi
Onur Üyesi
Mesajlar: 180
Kayıt: Çrş May 03, 2017 1:40 am
Reputation: 73

Mesaj gönderen Bulut Genç » Çrş Tem 04, 2018 7:31 pm

jrneymar yazdı:
Çrş Tem 04, 2018 6:52 pm
oluşturduğumuz alternatif linkten de coin kazaniliyor muyuz? Evetse yöntemi nasıl acaba?:)
Oluşturduğunuz her linkten TUS-COIN kazanabilirsiniz. Birinci sayfadaki ilk iletiyi okumanızı öneririm.

Kilitli
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Bildiri ve Duyurular” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir