En Ünlü Diyet Listesi – En Çok Tercih Edilen Diyetler ve Diyetisyen Ücretleri

Bu Bölümde Konu Moderatörlüğü Uygulanmaktadır
Cevapla
zayiflamakistiyorum
Mesajlar: 1
Kayıt: Prş Ara 14, 2017 9:47 am
Reputation: -15

En Ünlü Diyet Listesi – En Çok Tercih Edilen Diyetler ve Diyetisyen Ücretleri

Mesaj gönderen zayiflamakistiyorum » Prş Ara 14, 2017 9:52 am

Resim

Göbek Eriten Diyet

Göbek bölgesinde yağlanma, kadınların en büyük problemlerinden biridir. Uzman

diyetisyen
doktorlar özellikle şekerli gıdaların tüketilmesi sonucunda göbek bölgesinde yağlanmanın görülebileceğiniz

söylüyorlar. Göbek eriten diyet ve beslenme şekilleri ile bölgesel olarak zayıflamanın mümkün olduğuna inanılsa da bu

durumun herhangi bir kesinliği yoktur. Göbek bölgesinde yağlanmadan şikayetçi olanlar, genel olarak kilo vermeli ve

sonrasında bel bölgesini sıkılaştıracak egzersizler yapmalıdır.
Göbek eriten diyet aşamaları genellikle vücudun tamamından kilo verilmesi ile başlamaktadır. En çok kilo göbek bölgenizde

ise orada incelmeyi daha net gözlemlersiniz. Diyetisyenler ve beslenme uzmanları ile birlikte kendinize özel yöntemi

belirler, bilinçsiz bir diyet yapmamış olursunuz.

Göbek Eriten Diyet Nasıl Yapılır?

Göbek eriten diyet nasıl yapılır diyorsanız aslında cevabın kendinizde saklı olduğunu göreceksiniz. Kötü yeme içme

alışkanlıklarınızı bir kenara bıraktığınızda ve spor yaptığınızda göbeğinizin inceldiğini göreceksiniz. Ancak yine de tek

başınıza kötü beslenme alışkanlıklarınıza son veremiyorsanız diyet uzmanı ve beslenme danışmanlarından destek alabilirsiniz.

Göbek eriten diyetler ve besin listelerini diyetisyeniniz sizler için hazırlayacaktır.
Göbek erittiği iddia edilen bazı zayıflama destekleri, çay ve diğer ürünleri kesinlikle almadan diyetinize metabolizmanızı

hızlandıracak besinler katarak kilo verme sürecini kolaylaştırabilirsiniz.

Karbonhidrat içeren sebzelerden; marul, ıspanak, pazı, karalahana, lahana, maydanoz, kereviz, turp, mantar, kuşkonmaz,

bamya, salatalık, rezene, brokoli, yeşilbiber, Brüksel lahanası tüketebilirsiniz.
Ayrıca protein içeren; mercimek, fasulye, süt, peynir, yoğurt, yumurta, ceviz, fıstık, kabak çekirdeği, susam, ay çekirdeği,

nohut, soya, yulaf tüketebilirsiniz. Bireysel Beslenme Danışmanlığı gibi hizmetlerden yararlanarak göbek eriten diyetler

yapabilir, sıkılaşarak daha güzel bir vücuda sahip olabilirsiniz.
Göbek eriten diyet nasıl yapılır sorunuza diyetisyeninizden size özel cevaplar alabilirsiniz. Böylece bilinçsiz göbek eriten

diyetlerden uzak durmuş olursunuz.

Resim

Göbek Eriten Diyet Listesi

Göbek eriten diyet listesi, günlük karbonhidrat tüketimini sınırlandıran, protein bakımından zengin örnek bir diyet

listesidir. Aşağıdaki gibi bir listeyi uygulayarak sağlıklı şekilde kilo verebilirsiniz. Ancak unutmayın, göbek eriten

diyet listesi herkes için geçerliliği olan bir diyetler değildir.

Size özel beslenme danışmanlığı ile vücudunuz için en iyi beslenme listelerini edinebilirsiniz.

1.GÜN Göbek Eriten Diyet

Kahvaltı: 2 yumurtalı, yağsız sebzeli omlet.
Atıştırmalık: Yarım kase yağsız yoğurt üzerine 1 yemek kaşığı yabanmersini, çilek veya salatalık.
Öğle Yemeği: Ton balıklı salata, ızgara tavuk dilimleriyle de hazırlayabilirsin.
Atıştırmalık: 15-20 adet badem.
Akşam Yemeği: 150 gram ızgara tavuk göğsü, haşlanmış yarım patates 1 yemek kaşığı zeytinyağı ile, bol salata veya haşlanmış

kuşkonmaz.

2.GÜN Göbek Eriten Diyet

Kahvaltı: 2 adet çırpılmış yumurta, yanında haşlanmış yarım patates.
Atıştırmalık: Yağsız 1 bardak sütün içine 2 yemek kaşığı yabanmersini veya çilek atıp mikserden geçirin.
Öğle Yemeği: Ton balıklı veya ızgara tavuklu ıspanak salatası.
Atıştırmalık: 1 adet sap kerevizi 3 çay kaşığı kaşığı fıstık ezmesiyle yiyebilirsiniz.
Akşam Yemeği: 150 gram ızgara az yağlı et, 1 kase haşlanmış yeşil fasulye.

FİYAT SOR >>> Diyetisyen Ücretleri – Kişiye Özel Beslenme

Danışmanlığı Fiyatları

3.GÜN Göbek Eriten Diyet

Kahvaltı: İçine 1-2 adet mevsim meyvesi doğranmış 1 kase yağsız yoğurt.
Atıştırmalık: 15 adet badem veya 4-5 adet ceviz.
Öğle Yemeği: Haşlanmış veya ızgara hindi eti (150 gr), 1 kase haşlanmış brokoli.
Atıştırmalık: 2 adet havuç.
Akşam Yemeği: 150 gram ızgara balık, 2 çay kaşığı zeytinyağında sotelenmiş karnabahar.

Resim

Kaynak: www.diyetuzmani.com.tr



Resim



Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Genel” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir