dokuz eylül ftr hakkında

Cevapla
dr best
VIP
VIP
Mesajlar: 16
Kayıt: Pzt Ara 11, 2017 1:17 pm
Reputation: 3

dokuz eylül ftr hakkında

Mesaj gönderen dr best » Pzt Ara 11, 2017 2:52 pm

bu üniversitenin ftr'sini yazacak arkadaşlar.lütfen bana danışın.ben de kimseye danışmadan yazdım.sonrası uzun hikaye.isteyen arkadaşlara özelden anlatırım.



dr best
VIP
VIP
Mesajlar: 16
Kayıt: Pzt Ara 11, 2017 1:17 pm
Reputation: 3

Mesaj gönderen dr best » Pzt Ara 11, 2017 3:20 pm

Artı muhtemelen bilmeyenler vardır. her yıl sözlü ve yazılı sınav yapılır.ortam çok gergindir.

yok ben illa ki sınav olmak istiyorum diyenler illaki vardır.onlara şimdiden mutluluklar.

drtwins
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 7
Kayıt: Pzt Ara 11, 2017 10:02 pm
Reputation: 0

Mesaj gönderen drtwins » Pzt Ara 11, 2017 10:28 pm

bolumunuz hakkinda genel bilgi verirmisiniz? ftr de nereyi tavsiye edersiniz?

dr best
VIP
VIP
Mesajlar: 16
Kayıt: Pzt Ara 11, 2017 1:17 pm
Reputation: 3

Mesaj gönderen dr best » Sal Ara 12, 2017 2:18 pm

ben fazla yorum yapmayayım sonra dava falan açarlar uğraş dur.dediğim gibi bilgi isteyenlere özel mesaj yoluyla bilgi veririm.

dr best
VIP
VIP
Mesajlar: 16
Kayıt: Pzt Ara 11, 2017 1:17 pm
Reputation: 3

Mesaj gönderen dr best » Sal Ara 12, 2017 3:15 pm

hocam ftr'ler sanıldığı gibi rahat bölümler değiller..

neyse konumuza dönersek.ftr hiç de rahat değil.özellikle bayan hocaların ağırlıkta olduğu bölümler.bayan hoca= kapris,saçma işler ,gereksiz fırçalar.vb...daha da yazardım ama neyse...

ftr de genelde hemipleji ve sky hast.baktığın için asistanlığın mini nöroloji asistanı olarak geçiyor..bir de dokuz eylül de yapılan sözlü ve yazılı sınavlarda cabası..

ömrünüz konsültasyomlarla geçer..ve fizyoterapistler yakında haklarını aldı mı ftr tarih olur.yani yol yakınken vazgeçin derim..fizyoterapistier avrupa yada amerikadaki haklarını alacak yakında.(en geç 5 yıl içinde.) o zaman da ftr tarihe karışacak.zaten bildiğim kadarıyla bazı avrupa ülkelerinde ftr diye bölüm dahi yok.sadece fizyoterapistler var.

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Dokuz Eylül Üniv.TF.” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir